Leggyakrabban feltett kérdések
Aki választ akar, kérdezzen bátran! Itt néhány, Önök által gyakran feltett kérdést találnak. Ha nem talál válaszokat, kérjük lépjen kapcsolatba velünk !
Ok nélkül is visszaküldhetem a csomagom?
Igen, az Ön csomagját minden ok nélkül visszaküldheti, az átvételtől számított 14 napon belül. Ezt a jogot a szlovák törvényhozás § 7, függ. 1 102/2014 számú törvény biztosítja. Ne féljen hát nálunk vásárolni! J A rendelését fontos olyan állapotban visszaküldeni, amilyenben kapta, tehát hordatlanul, tisztán és eredeti csomagolásban. A csomaggal együtt fontos, hogy a kitöltött űrlapot, amely a visszatérítés és árucsere részleteit tartalmazza, szintén postára adja. Ez még nem minden, a fizetési számla eredetijét, vagy másolatát is a csomaghoz kell tennie.
Ha nem megfelelő méretű a ruha, akkor is kicserélhetem?
Igen, az áru akkor is becserélhető, ha túlságosan bő, esetleg szűk méretű ruhát rendelt, sőt akkor is, ha a színe már utólag nem tetszik. Minderre az átvevéstől számított 14 napon belül van lehetősége. Árucsere vagy visszaküldés esetén a postai költségeket nem számlázzuk ki Önnek, ettől sem kell félnie. Fontos, hogy az árut olyan minőségben küldje vissza, amilyenben megkapta, tehát hordatlanul, tisztán és eredeti csomagolásban. A csomaggal együtt fontos, hogy a kitöltött űrlapot, amely a visszatérítés és árucsere részleteit tartalmazza, szintén postára adja. Ez még nem minden, a fizetési számla eredetijét, vagy másolatát is a csomaghoz kell tennie.
Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?
A kiszállítás időtartama számos tényezőtől függ. Ezeket írjuk le ebben a válaszban. Az átlagos kiszállítási időtartam 2-4 munkanap. 1. Első tényezőnk az éppen futó akció. Akcióink alatt növeljük áruink mennyiségét, nő a fogyasztásuk is, ezért hosszabbítjuk meg az áru lejaráti dátumát. Mindezek ellenére sem kell tartania a hónapokig tartó várakozástól, csomagjuk 1, legfeljebb 2 munkanapon belül megérkezik. Természetesen ez nem törvényszerű, mi mégis megpróbáljuk a lehető legrövidebb időn belül elküldeni a csomagot. 2. A második tényezőnk a rendszerhiba. Példálozunk is. Egy gyönyörű vörös szőrme néz vissza Önökre a képernyőről, amelyről azt állítja a webshop, hogy még elérhető, a valóságban viszont már minden darab elkelt. Ilyen esetben a mi beszerzőnknél rögtön megjelenik a rendelés, a hiba mihamarabbi orvosolása és a modell beszerzése érdekében.
Meddig tart a kézbesítés, ha már a csomagom elhagyta a raktárukat?
Az az áru, amely már átvételre került a futárnál, már a következő munkanapon megérkezhet. Erről a folyamatról elektronikus levélben és SMS-ben értesíti a futárszolgálat. Ünnepek alatt, mint például a karácsony, előfordulhat néhány napos késés, ilyet viszont még nem tapasztaltunk.
Mennyibe kerül a postaköltség?
A postaköltség nálunk ÁFA-val együtt 1 700 Ft. A postaköltség mellé semmilyen egyéb költséget nem számlázunk fel. Az Önök házhozszállítását a GLS futárszolgálat végzi.
Hogyan és mivel védik személyes adataimat?
Az Önök személyes adatai és azoknak védelme elsődleges szempont, elégedettségükkel és biztonságérzetükkel együtt. Ezeket a fontos és érzékeny adatokat az SSL elismervényünk segít megvédeni. Mi is ez valójában? SSL Certifikat: Egy digitális elismervény, amely a biztonság alapkövét képezi. Segít titkosítani a kapcsolatot a felhasználó böngészője és a szerverünk között, ahol ezek az érzékeny adatok cserélődnek.
Az SSL protokoll második, egyaránt fontos tulajdonsága a szerverek valódiságának igazolása. A szerver valódisága és hitelessége segít ellenőrizni a címsávok „zárolását“ azon weboldalak megnyitásakor, amelyek jellegzetes zöld színnel jelölik zároltságukat és EV tanúsítvánnyal rendelkeznek. Lásd a képet:
Hogyan járjak el az áru cseréjénél vagy visszaküldésénél?
Röviden összefoglalva, egy klikk ide átdobja Önt arra a helyre, ahol az összes ezzel kapcsolatos információ megtalálható.
Mi történik, ha a jogaimat megsértik?
Ha úgy gondolja, alkotmányból eredő jogait megsértettük, megtagadtuk, vagy azt gyanítja, hogy nem teljesítjük jogi kötelezettségeinket, értesítheti a felügyeleti bizottságot itt:
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie,
so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj,
Obrancov mieru 6
080 01 Prešov
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
e-mail: pr@soi.sk
Mivel a mi közösségünkben sem robotok dolgoznak, hanem hús-vér emberek, kérjük Önöket, bármilyen szabálytalanság észrevételekor először hozzánk forduljanak, mintsem a felügyeleti bizottsághoz. Tévedni emberi dolog. Ezért tartjuk magunkat a jelszavunkhoz, miszerint a „mi vásárlónk, a mi urunk“, s igyekszünk minden ilyen és ehhez hasonló problémát úgy megoldani, hogy Önök, a vásárlóink elégedettek legyenek.
Helyettünk beszéljen a Facebook.